Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ

Εις μνήμην της θείας μου Περσεφόνης
πού μας άφησε το Γενάρη του 2023,
που τόσο πολύ μου συμπαραστάθηκε σαν δεύτερη μάνα
όταν κατέβηκα δέκα οχτώ ετών στην Αθήνα
από Νεοχώρι (Μπορός) της Λέσβου
για να ανοίξω τα φτερά μου και να βρω την τύχη μου!


Η βροχή κρύφτηκε πίσω από τα δάκρυα της λύπης
που βαριά έπεφταν στη γη και σκόρπιζαν καημούς.
Ο ήλιος υποκλίθηκε και άπλωσε το χάδι του ζεστό
να σε προβοδίζει στην αγκαλιά των αγγέλων.
Ένας καημός ντύθηκε με μαύρες σκιές
και άνοιξαν οι ουρανοί για την ανάστασή σου.
Δεν έφυγες ζεις στις καρδιές όλων και στη δική μου.

Η γλυκιά σου μορφή πλανιέται στη σκέψη μας
αέναο αποτύπωμα ζωγραφικής πανδαισίας
στη γραμμή του ορίζοντα ανατέλλει και μας στολίζει.
Η Αγγελική σου ψυχή πάντα έδινε συγχώρεση
και το χαμόγελο στο πρόσωπο σου
σαν αυγινό ξημέρωμα μας φώτιζε.

Εκεί στο στασίδι του παραδείσου που θα πας
θα δεις τον άντρα σου, το πατέρα σου
τη μάνα σου, και τα αδέλφια σου
να τους πεις ότι εμείς εδώ κάτω πάντα τους θυμόμαστε.
Στήστε γλέντι όλοι μαζί σε ένα τραπέζι
θυμηθείτε τα παλιά και τραγουδήστε.

Μα ποιο πολύ να σφίξεις στην αγκαλιά σου
τον αδικοχαμένο σου γιο
που τόσα χρόνια καρτερούσες με υπομονή.
Αβάσταχτος ο καημός σου κι η πίκρα σου μεγάλη
Θα γυρίσει έλεγες!
Το ένιωθες σε μια φωτογραφία που σου χαμογελούσε.
Γύρισε, τον έχεις κοντά σου αγκάλιασε τον σφιχτά.
Τώρα πια ήρθε ο καιρός να λυτρωθείς.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου